Kézműves különleges kabátok tervezése, kivitelezése - Kiegészítők - Stílus coaching

bykathrin

bykathrin

Rólam

2015. október 13. - bykathrin

Egyénileg az utóbbi 10-12 évben foglalkozom a személyre szabott stíluskialakítással. Előtte a Krea művészeti iskoláját végeztem divattervező szakon. Dolgoztam stylistként újságoknak, részt vettem fotózásokon. Átváltoztatásokat, stílusauditokat, egyénre szabott tanácsadásokat vezettem. Időközben  Coach képesítést is szereztem, mert meggyőződésem, hogy a harmonikus a pozitív adottságokra építő külsőnek,  a harmonikus szintén a pozitív adottságokra épülő belső az alapja. Foglalkozom teljes stilus kialakitással, átalakítással. Kiegészítők tervezésével pl. Táskák, övek (lásd kiegészitők menüpont) vagy ékszerek, kötöttáruk - sapkák, sálak tervezésével,kivitelezésével. ( lásd kiegészitők menüpont)  Terveztem már egyedi aranyékszereket, egyedi esküvői ruhákat, koszorúslányruhákat. Terveztem esküvői ékszereket. Táskákat, kabátokat, ruhákat, sálakat, sapkákat horgolt gyöngyös gyűrűket .Mivel elsősorban a különleges, egyedi dolgok fognak meg, ritkán tudok készen beszerezni olyan darabot, ami a képzeletemben él. Ilyenkor kénytelen vagyok magam nekilátni :)...                        

egyedikabatok@gmail.com

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bykathrin.blog.hu/api/trackback/id/tr397965296
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása